2017年6月30日 星期五

拆解- 減肥食品吃後狂瀉 即時見效VS真的有效?

大多數想減肥的人都渴望即時見效,(唔做運動又唔注意飲食,我話得你都唔好信啦!) 但就因為咁好多標榜即時見效的減肥產品,其實都加咗肚瀉或刺激腸成份,例如: 番瀉葉,有些以西梅包裝的東西,吃後幾小時就會 攪肚痛,跟住缺堤式狂瀉,西梅本身有暢便效果,但其實令你狂瀉的不是那粿西梅,而是梅上的粉狀物,(你又試吓吃普通西梅,一定不會肚痛跟住水便吧!) 當中大部份成分都令你瀉,將腸道內的水分、電解質、等“東西”盡快排走,令人感覺即時輕咗,瀉到腳都軟,上磅即時輕了,好似好有效。進食這些含瀉藥成分減肥,更容易造成依頼,當停用這些產品後,體重又會即時上升回彈,這樣無限LOOP,為身體健康帶來無謂的負擔。有些食物未完全消化就被排走,亦會容易令腸胃不適,長期使用更有反效果。

平衡了腸道健康 才能真正減肥
真正要減肥,就要改善腸道健康,進食益生菌是其中一個方法,但益生菌進駐你體內後,會扮演一個平衡的角式,慢慢調節你的腸道環境,排出脹氣(屁屁),暢便,和減少宿便的形成,漸漸地達至健康修身的效果。(但如你發現吃了某隻所謂酵素或益菌,幾小時後就出現肚瀉,甚至水便,缺堤式地抱住厠所做人,你就知道那並非益生菌那麼簡單!) 因為能平衡腸道,又豈非一朝一夕呢。另外,亦要配合適量的運動,有助訓練大腸蠕動,多喝水亦有助新陳代謝和排毒。


試過這多年,最近找到比較心儀的是[和漢日本多元益生菌],其含有多種益生菌加益生元,透過增加腸道好菌多樣性,刺激益菌生長,減少害菌,令腸道健康改善,令肚腩持續收細,健康修身自然瘦。(有興趣的,可看看我另一篇介紹, http://prmissa.blogspot.hk/2017/06/blog-post_27.html)
喜歡我的分享,記得like 我 facebook: prmissa
   

多元益生菌
標榜即時見效的減肥產品
減肥原理
增加益生菌多樣性,平衡腸道
添加益生元,能刺激益菌生長
肚瀉式瘋狂排便
感覺
暢便,脹氣排出,健康果效長期而穏定
不能自控式攪肚痛,隨時隨地尷尬,缺堤式肚瀉不止
效果:
1.      從根本改善腸道環璄
2.      健康暢便,改善便秘
3.      臭屁no more
4.      便臭減少
5.      防宿便減肚谷,消減假肚腩
1.      容易造成依頼,若不服用體重即時反彈
2.      肚瀉會排去身體水分及電解質()容易造成脫水
3.      食物營養未被完全消化被排走,長期會造成營養不良
4.      長期腹瀉有機會引起慢性腸胃炎

#益生菌減肥 #拆解減肥食品狂瀉真相 #肚瀉減肥體重回彈 #瀉藥減肥有副作用


沒有留言:

張貼留言

英國好物推介! 暗瘡護理+遮瑕神器,性價比爆燈

英國好物推介 ! 暗瘡護理 + 遮瑕神器,性價比爆燈 朋友都知英國係我第二個家,曾經多次 返英國旅行的時候 ,平常很少有痘痘的我總是會出暗瘡的 ( 我諗係時差 + 唔夠瞓 …) 。上年回英又有痘痘煩惱,周圍揾吓試吓有乜好野。終於俾我揾到 D 正野,當然要開心 sha...

朋友介紹食[新潮補品] - 皮膚彈、滑、美白 (上集)